Logo Teczka Klienta

Formularz kontaktowy

Jak mogę zalogować się do Konta Klienta w portalu teczkaklienta.pl?

  1. należy wejść na stronę internetową www.teczkaklienta.pl

  2. kliknij „ZALOGUJ SIĘ”

  3. w polu „login” podaj swój PESEL, następnie kliknij „dalej”,

  4. w kolejnym kroku wpisz numer telefonu podany w trakcie zakładania Konta Klienta, następnie kliknij „dalej”,

  5. w ostatnim kroku wpisz hasło jakie otrzymasz SMS-em na swój numer telefonu.

Jak mogę odzyskać hasło do konta?

Nie ma potrzeby odzyskiwania hasła ponieważ dla każdego logowania, tj.: po podaniu w formularzu logowania przez Ciebie numeru PESEL generowane jest hasło SMS wysyłane na Twój numer telefonu, podany podczas zakładania Konta Klienta.

Jak zmienić dane, np. adres e-mail, numer telefonu?

Zaloguj się do Konta Klienta. W menu po lewej stronie na Twoim koncie znajdziesz zakładkę „Zmień dane”. Postępuj zgodnie z zawartą tam instrukcją.

Jak długo jest ważny SMS z hasłem?

Hasło zawarte w SMS-ie jest ważne przez 5 minut. Po upływie tego czasu powinieneś rozpocząć logowanie ponownie, tj.: zgodnie z zasadami wskazanymi w „Jak mogę zalogować się do Konta Klienta w portalu teczkaklienta.pl”.W przypadku trzykrotnego wprowadzenia błędnego hasła kolejne próby logowania zablokowane są na okres 30 minut.

Co zrobić jeśli SMS będący hasłem do Konta Klienta nie dotarł?

Upewnij się, że posiadasz ten sam numer telefonu, który podałeś przy rejestracji Konta Klienta. Jeśli numer telefonu nie uległ zmianie ponów po 5 minutach próbę logowania. Jeśli ponowna próba logowania nie powiedzie się skontaktuj się z nami – informacje o sposobach kontaktu z nami znajdziesz w Regulaminie Serwisu Zewnętrznego oraz w poniższym zakresie „Jak mogę skontaktować się z obsługą portalu teczkaklienta.pl”

Co zrobić jeśli zmieniłem numer telefonu?

Jeśli posiadasz dostęp do poprzedniego numeru telefonu zaloguj się do Konta Klienta. W menu po lewej stronie na Twoim koncie znajdziesz zakładkę „Zmień dane”. Postępuj zgodnie z instrukcją tam zawartą.
Jeśli numer telefonu uległ zmianie i nie masz do niego dostępu skorzystaj z zakładki „Odzyskiwanie dostępu” znajdującej się na dole strony głównej teczkaklienta.pl lub kliknij w poniższe okno: „Odzyskiwanie dostępu” i postępuj zgodnie z zawartą tam instrukcją.

Odzyskiwanie dostępu

Wyrażam zgodę na przekazywanie przez NXO Sp. z o.o. do EVEREST FINANSE S.A. z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Stary Rynek 88, 61-772 Poznań informacji o odstąpieniu lub innej formie rezygnacji ze świadczenia usługi objętej umową, zawierającej moje dane osobowe (tj. imię i nazwisko, adres zamieszkania, nr PESEL) w celu prawidłowego zarządzania procesem obsługi klientów.

Potwierdzam, że zostały mi przekazane następujące informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej „RODO” Więcej

Adres email do kontaktu z obsługą portalu:

kontakt@teczkaklienta.pl

Adres do korespondencji:

NXO sp. z o.o. (teczkaklienta)
Grzymysław 40
63-100 Śrem

Informuję Panią/Pana, że Inspektorem Ochrony Danych w NXO Spółka ograniczoną odpowiedzialnością jest Marcelina Polniak, z którą można skontaktować się pod adresem e-mail:

abi@teczkaklienta.pl

INFORMACJA DOTYCZĄCA PLIKÓW COOKIES X

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.