Logo Teczka Klienta

Pomoc

Jak pierwszy raz zalogować się do Konta Klienta na stronie www.teczkaklienta.pl ?

W celu pierwszego skorzystania przez Klienta z Konta Klienta wykonaj następujące czynności:

  1. należy wejść na stronę internetową: www.teczkaklienta.pl (adres ten zostanie wskazany w SMS-ie otrzymanym od nas na Twój numer telefonu),

  2. kliknij „ZALOGUJ SIĘ”

  3. w polu „login” podaj swój PESEL, następnie kliknij „dalej”,

  4. zaznacz pole “nie jestem robotem”, aby potwierdzić, że na konto loguje się człowiek, a nie maszyna lub program podszywający się pod użytkownika strony.
    Możesz zostać poproszony o wykonanie dodatkowych zadań, np. prostego mini-testu polegającego na zaznaczeniu obrazków z widocznym elementem.

  5. wpisz hasło jednorazowe podane SMS-ie, o którym mowa w pkt. 1.

Hasło to jest ważne przez 5 minut od chwili otrzymania SMS-a od nas. Jeśli czas ten upłynął kolejne logowania powinny odbywać się zgodnie z zakresem opisanym poniżej „Jak mogę zalogować się do Konta Klienta w portalu teczkaklienta.pl”.

Jak mogę zalogować się do Konta Klienta w portalu teczkaklienta.pl?

  1. należy wejść na stronę internetową www.teczkaklienta.pl

  2. kliknij „ZALOGUJ SIĘ”

  3. w polu „login” podaj swój PESEL, następnie kliknij „dalej”,

  4. w kolejnym kroku wpisz numer telefonu podany w trakcie zakładania Konta Klienta, następnie kliknij „dalej”,

  5. zaznacz pole “nie jestem robotem”, aby potwierdzić, że na konto loguje się człowiek, a nie maszyna lub program podszywający się pod użytkownika strony.
    Możesz zostać poproszony o wykonanie dodatkowych zadań, np. prostego mini-testu polegającego na zaznaczeniu obrazków z widocznym elementem.

  6. w ostatnim kroku wpisz hasło jakie otrzymasz SMS-em na swój numer telefonu.

Jak mogę odzyskać hasło do konta?

Nie ma potrzeby odzyskiwania hasła ponieważ dla każdego logowania, tj.: po podaniu w formularzu logowania przez Ciebie numeru PESEL generowane jest hasło SMS wysyłane na Twój numer telefonu, podany podczas zakładania Konta Klienta.

Możesz również skorzystać z gotowego formularza: Wzór Formularza odzyskiwania dostępu do Konta Klienta/Zmiany danych i wysłać go listownie na adres: NXO sp. z o.o., Grzymysław 40, 63-100 Śrem.

Jaki jest koszt posiadania Konta Klienta w portalu teczkaklienta.pl?

Nie ponosisz żadnych kosztów z tytułu posiadania i korzystania z Konta Klienta oraz dostępu do dokumentów w nim umieszczanych.

Jak zmienić dane, np. adres e-mail, numer telefonu?

Zaloguj się do Konta Klienta. W menu po lewej stronie na Twoim koncie znajdziesz zakładkę „Zmień dane”. Postępuj zgodnie z zawartą tam instrukcją.

Możesz również skorzystać z gotowego formularza: Wzór Formularza odzyskiwania dostępu do Konta Klienta/Zmiany danych i wysłać go listownie na adres: NXO sp. z o.o., Grzymysław 40, 63-100 Śrem.

Jak długo jest ważny SMS z hasłem?

Hasło zawarte w SMS-ie jest ważne przez 5 minut. Po upływie tego czasu powinieneś rozpocząć logowanie ponownie, tj.: zgodnie z zasadami wskazanymi w „Jak mogę zalogować się do Konta Klienta w portalu teczkaklienta.pl”.W przypadku trzykrotnego wprowadzenia błędnego hasła kolejne próby logowania zablokowane są na okres 30 minut.

Co zrobić jeśli SMS będący hasłem do Konta Klienta nie dotarł?

Upewnij się, że posiadasz ten sam numer telefonu, który podałeś przy rejestracji Konta Klienta. Jeśli numer telefonu nie uległ zmianie ponów po 5 minutach próbę logowania. Jeśli ponowna próba logowania nie powiedzie się skontaktuj się z nami – informacje o sposobach kontaktu z nami znajdziesz w Regulaminie Serwisu Zewnętrznego oraz w poniższym zakresie „Jak mogę skontaktować się z obsługą portalu teczkaklienta.pl”

Co zrobić jeśli zmieniłem numer telefonu?

Jeśli posiadasz dostęp do poprzedniego numeru telefonu zaloguj się do Konta Klienta. W menu po lewej stronie na Twoim koncie znajdziesz zakładkę „Zmień dane”. Postępuj zgodnie z instrukcją tam zawartą. Jeśli numer telefonu uległ zmianie i nie masz do niego dostępu skorzystaj z zakładki „Odzyskiwanie dostępu” znajdującej się na dole strony głównej teczkaklienta.pl i postępuj zgodnie z zawartą tam instrukcją.

Możesz również skorzystać z gotowego formularza: Wzór Formularza odzyskiwania dostępu do Konta Klienta/Zmiany danych i wysłać go listownie na adres: NXO sp. z o.o., Grzymysław 40, 63-100 Śrem.

Jak mogę skontaktować się z obsługą portalu teczkaklienta.pl

Możesz się z nami skontaktować na kilka sposobów:

  1. korzystając z zakładki „Kontakt” na stronie głównej teczkaklienta.pl, na której znajduje się Formularz kontaktowy lub

  2. przesyłając maila na adres: kontakt@teczkaklienta.pl. lub

  3. wysłać list na adres korespondencyjny: NXO sp. z o.o., Grzymysław 40, 63-100 Śrem

INFORMACJA DOTYCZĄCA PLIKÓW COOKIES X

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.